dilluns, 1 de novembre del 2010

1 de novembre de 2010: Tots Sants


L'activitat aquests dies baixa una mica. Va bé per recuperar lectures i començar a preparar coses. Pensava aquest matí que aquesta campanya serà dura i complicada. Bé, de fet totes ho són. En porto unes quantes a l'esquena i no en recordo cap que no ho hagi estat. Però aquesta em sembla que ho serà més que altres vegades. Però no em rendiré!. De cap de les maneres. Em ve al cap la cançó de Tom Petty "I won´t back down", o sigui "No em rendiré". Per cert, aquesta cançó la volia utilitzar George Bush en campanya electoral. Per sort Tom Petty no li ho va permetre.

Em quedo amb aquest paràgraf:

Well I wont back down, no I wont back down
You can stand me up at the gates of hell
But I wont back down
Be, no tiraré enrera, no jo no tiraré enrera.
Pots tenir-me a les portes de l´infern.
Però no tiraré enrera

No sé què són les portes de l'infern ara mateix. Sí que sé que no em rendiré, que no ens rendirem davant la desafecció i el desànim. Hem fet molta feina, moltíssima per a què quedi en no res. I el país, com mai, està en condicions d'avançar, i de fer-ho amb força. No tirarem enrera
Que acabi de provar el dia de Tots Sants i que el mes de novembre que ara comença sigui un mes magnífic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada