dimecres, 27 d’octubre del 2010

La campanya en dues pinzellades



He decidit obrir un nou bloc, ‘Diari de campanya’, una bitàcola a través de la qual des d’avui mateix i fins l’endemà de les eleccions aniré recollint les vivències i anècdotes de la campanya electoral que viuré com a candidat d’ERC a les eleccions al Parlament de Catalunya. Venen uns dies de gran activitat de partit i, la veritat, em ve molt de gust compartir i comentar aquesta experiència a la xarxa, amb tot vosaltres.
Aquest nou espai a Blogspot em servirà per centralitzar tots els continguts que anirem generant durant les setmanes de precampanya i els quinze dies de campanya i posar-los al vostre abast perquè pugueu seguir el meu dia a dia com a candidat. Intentaré fer-ho breument, amb un parell de pinzellades, per tant, de manera concisa i ràpida de llegir.
I què hi trobareu en aquest espai? Doncs hi trobareu les imatges de la campanya, les piulades a Twitter, l'agenda, la música que m’acompanyarà aquests dies per mitjà d’Spotify, l’enllaç amb el meu Facebook i les fotografies al Flickr. Aquest és el bloc d’un candidat al bell mig d’una contesa electoral, per tant hi trobareu des de les propostes programàtiques fins a l’emoció d’una conversa o a l’anècdota d’un cop de flash. M’agradaria que m’acompanyéssiu. Ens llegim!

(Foto: Xavier Del Villar Berenguel)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada